Семінар відбувся!
Згідно планів роботи районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Хустської РДА, а також районних методичних об'єднань вчителів математики та інформатики 28 листопада 2017 року на базі Нижньоселищенської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся бінарний семінар-практикум на тему: "Використання інтерактивної дошки при викладанні математики та інформатики. Реалізація конкурентноспроможної особистості через систему позакласної роботи".
Перебуваючи на порозі Нової української школи, перед всіма вчителями постають все нові і нові завдання. Адже мова йде про навчання по-новому, а саме в сучасних умовах. Сьогодні наші навчальні заклади стають все більш забезпеченішими новітніми інтерактивними комплексами, навчальними програмними продуктами для підвищення якості навчання. Але ми, вчителі, ще не маємо стільки практичних навичок, щоб вдало все це використовувати. А сучасний учень вже давно обійшов багатьох вчителів по вдалому використанню планшетів, смартфонів тощо. Метою семінару було показати як можна вдало використовувати всі ці сучасні засоби у навчальному процесі.
Вчителька математики Нижньоселищенської ЗОШ І-ІІІ ст. Сабов Т.В. вдало провела урок у 5 класі на тему: "Числові вирази. Рівняння. Розв'язування текстових задач". Вона показала як використовувати можливості інтерактивної дошки на уроці (Intech Board). Програмне забезпечення до таких дошок дає можливість розробити урок в комплексі, в одному файлі. Діти вдало будували фігури, використовували електронну ручку. Застосовуючи інші можливості вчительці легко вдавалось переходити з одного етапу на інший, або повертатись до попереднього,
використовуючи гіперпосилання. Продемонструвала вчителька і роботу з онлайн-продуктом LearningApps, в якому учні розв'язували кросворд. Звичайно, що на уроці використано невелику частину тих можливостей, які надає нам інтерактивна дошка, але перші кроки до її опанування було зроблено. Доповнила виступ Сабов Т. В. голова РМО вчителів математики Шеверя М. Й., яка також прокоментувала деякі можливості у роботі з інтерактивними дошками, поділилась з присутніми програмним забезпеченням до них.
Цікавим був майстер-клас від вчительки інформатики цієї ж школи Ларь А. І. Всі присутні вчителі мали можливість побути у ролі учнів, які використовують на уроці смартфон з користю.
Ангеліна Іванівна провела тестове опитування, використовуючи програмний онлайн-продукт Kahoot. Це надзвичайно цікаво і для учня і для вчителя. Адже вчитель, в залежності від мети, може перевірити підготовку учня до уроку, оцінити його настрій тощо, а для учня це цікаво, бо все відбувається в ігровій формі з рейтингом.
Наступним виступом був виступ вчительки Золотарівської ЗОШ І-ІІІ ст. Пацкан Н. М. Вона поділилась своїм досвідом з колегами про те, як мотивувати учня до того, щоб він підвищував свій успіх у роботі, не зневірювався, надала алгоритм успіху та його формулу. Також Наталія Михайлівна продемонструвала присутнім як створити власний блог, адже сьогодні модно бути блогером.
Тому для учня це цікаво і корисно у сучасному житті.
Завершив роботу семінару голова РМО вчителів інформатики Алексович В. Ю., який приділив увагу такому питанню як "Реалізація конкурентноспроможної особистості через систему позакласної роботи". Адже вивчення інформаційно-комунікаційних технологій вимагає чіткої системи навчання та певного часового ресурсу для оволодіння компетентнісними навичками знань. При цьому дуже велика частина
практичних умінь та навичок, необхідних у подальшому навчанні та майбутній професії не завжди може бути надана у повному об'ємі. Тому іноді відчувається часова обмеженість класно-урочними годинами, що виділяються на вивчення конкретної прикладної програми. Тим більше, що є певна низка програмних продуктів для яких не виділяється місце у програмі вивчення інформатики, але вони є дуже цікавими для подальшої роботи та перспективними у плані розвитку здібностей учнів. Ця ситуація приводить до того, що гостро відчувається потреба у позакласній роботі. Тому у своєму виступі Віктор Юрійович ознайомив присутніх з низкою програмних продуктів, з якими можна ознайомити учня, бо мають ефективність для його навчання. Та й вчителі можуть також використовувати їх на уроках.
Підводячи підсумки роботи семінару, методист РМК Шеверя М. Й. зауважила, що даний семінар був бінарним тому, що більшість вчителів математики району є інформатиками, а в школах, все що стосується технічного забезпечення, покладено чомусь на вчителя інформатики. Проте такий семінар був би корисний кожному вчителю-предметнику, адже інтерактивну

Висловлюю подяку всім, хто був причетний до підготовки та організації цього семінару, зокрема дирекції Нижньоселищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Марина Шеверя
Немає коментарів:
Дописати коментар