Вітаю всіх вчителів математики! У моєму блозі ви зможете знайти корисну інформацію для вас та вашої щоденної роботи. Надсилайте свої власні матеріали, розповідайте про події, які відбуваються у ваших школах і вони будуть опубліковані. Щоб отримати доступ до папок та файлів, зареєструйте, будь ласка, власний акаунт, або ввійдіть, якщо ви користувач Google. Сподіваюсь на підтримку, влучні коментарі та зауваження. Також для донатів на підтримку роботи автора, функціонування блогу та придбання власних розробок картка Приватбанку 5168 7456 7880 4755


субота, 10 березня 2018 р.

Новий досвід! Незабутні враження!

     Що таке EdCamp? Для більшості вчителів щось невідоме. Для мене було так само доти, поки у мережі Facebook не побачила у колег на сторінці оголошення на реєстрацію у EdCamp Rokosovo. Почала цікавитись: а що ж це за (не)конференція така. Раніше я вже брала участь у вебінарах, тренінгах, конференціях тощо. Одразу зареєструвалась, бо полюбляю брати участь у будь-яких зібраннях, де можна дізнатись щось нового, підвищити свій рівень самоосвіти.
      І ось 03 березня 2018 р. Я у Рокосівській ЗОШ І-ІІІ ст. Тут збираються педагоги з усієї України. Так, я навіть повірити не могла, що ці зібрання відвідують учителі з різних куточків України, не шкодуючи часу та власних коштів на витрати. Хто й справді вболіває за освіту свою, учнів та України, для того меж не існує. Реєстрація, знайомства, а далі... 
     Формат (не)конференції такий, що всі учасники мали змогу обирати тренерів (спікерів), які виступали по певній темі і намагались передати присутнім свій досвід, майстерність, надати орієнтири руху в сучасній системі освіти. Також присутні могли запропонувати свою тему для виступу і зібрати глядачів, тобто програма виступів формувалась в день конференції, одразу роздруковувалась і впроваджувалась. Надзвичайно мені цікавим було те, що всі учасники обговорювали проблеми нового Закону Про освіту (функціонування методичних кабінетів, сертифікація вчителів, стаття закону про мови і т. д.). Всі "за" і "проти" ми змогли донести радникам міністра освіти Лілії Гриневич. Сподіваємось, що нас почують. Працюючи в локаціях (групах) ми вчились, спілкувались, розвивались... Шкода, що так замало часу, адже так хотілось побувати у багатьох локаціях, а вибрати можна було одну з десяти. Тому я і зрозуміла, що учасники з різних областей їздять по EdCamp і "полюють" за спікерами та здобувають сертифікати (зараховують 8 год). 
     
  Мені й справді сподобалась атмосфера EdCamp, нетрадиційність у порівнянні з іншими конференціями, тому зрозуміла назву - "(не)конференція". Цікаві й неординарні люди, високий рівень організації у невеличкому селі. Дякую всім організаторам, а особливо Галині Тодавчич (та Тетяні Вакаровій), яка привезла EdCamp на Хустщину. Приєднавшись до EdCamp, не пожалкувала ні на мить про участь. Запрошую й інших. Давайте не будемо байдужими! Давайте будувати освіту України разом. Завітайте на сайт EdCamp https://www.edcamp.org.ua/  і оберіть зустріч для себе. А я хочу на підсумковий у Харків. Сподіваюсь, що моє бажання здійсниться!

     P.S. День 04 березня 2018 р. дав мені можливість підвищити свою фінансову грамотність у бізнес-грі "Життєвий капітал". Мені трохи "повправляли мізки" 😁(в хорошому розумінні), дали орієнтири в поводженні з грошима, їх зароблянням та витрачанням. Було дуже цікаво, бо починаєш інакше мислити, думати, рухатись вперед і не скиглити, що все так погано. Адже все залежить від самого себе!
Життя - це рух! Давайте рухатись разом!
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Немає коментарів:

Дописати коментар