Вітаю всіх вчителів математики! У моєму блозі ви зможете знайти корисну інформацію для вас та вашої щоденної роботи. Надсилайте свої власні матеріали, розповідайте про події, які відбуваються у ваших школах і вони будуть опубліковані. Щоб отримати доступ до папок та файлів, зареєструйте, будь ласка, власний акаунт, або ввійдіть, якщо ви користувач Google. Сподіваюсь на підтримку, влучні коментарі та зауваження. Також для донатів на підтримку роботи автора, функціонування блогу та придбання власних розробок картка Приватбанку 5168 7456 7880 4755


середа, 27 червня 2018 р.

І на завершення!!!

       Вже майже, майже відпустка (а дехто вже відпочиває). Але хочеться завершити всі поточні справи за минулий навчальний рік. Підбиваючи підсумки при написанні річного звіту виявилось, що я якось випустила висвітлити одну важливу подію (хоч намагалась нічого не пропускати). Знаю просто, що багато колег просто очікувало на гарне фото на згадку. Отже, виправляю помилку😊.

     06 березня 2018 року на базі Ізянської ЗОШ І-ІІІ ст. відбулось засідання активу РМО вчителів математики на тему: „Робота вчителя математики в умовах НУШ”
       Голова активу Лужецька Катерина Богданівна у своєму виступі ознайомила присутніх  з концепцією НУШ та звернула увагу на основні моменти роботи вчителя математики в її умовах. Зазначила, що Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті. НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.
Реформа НУШ розрахована на роки, адже неможливо швидко змінити освітню традицію, що плекалася в Україні протягом десятків років. Проте зміни вже розпочались, і Міністерство освіти і науки робить усе, аби вони були невідворотними. Зокрема, у вересні 2017 року було ухвалено новий закон “Про освіту”, який регулює основні засади нової освітньої системи. На черзі – ухвалення нового закону “Про загальну середню освіту”, в якому буде більш детально розкрито зміни, та затвердження нового Державного стандарту початкової освіти.
     Саме цей Стандарт у 2017/2018 навчальному році апробовують у 100 школах по всій Україні (по два перших класи). Уже зараз ці першокласники навчаються по-новому: опановують знання та навички через діяльність, а під час ранкового кола вчаться висловлювати свої думки і почуття та слухати інших. 
      З 2018/2019 навчального року по-новому вчитимуться всі першокласники України. Новий Стандарт початкової освіти передбачає, що вчителі працюватимуть за іншими підходами, тому МОН спільно з громадською спілкою “Освіторія”, міжнародним фондом "Відродження” та студією онлайн-освіти EdEra вже розпочало навчання вчителів, які вчитимуть перші класи наступного року. Зараз триває підготовка тренерів з усіх областей України, які навчатимуть учителів, а також створюється онлайн-курс для підсилення очного навчання.
     Основні засади реформи шкільної освіти викладено в Концепції Нової української школи. Там ви знайдете інформацію про цінності реформи (як-от орієнтація на учня, педагогіка партнерства, справедливе фінансування тощо), основні компетенції та візію, яким має бути випускник НУШ.
Учитель – це людина, на якій тримається реформа. Без неї чи нього будь-які зміни будуть неможливими, тому один з головних принципів НУШ – умотивований учитель. Це означає, що наша мета – сприяти його професійному та особистому зростанню, а також підвищувати його соціальний статус.
   Щоб навчати по-новому, вчитель повинен отримати свободу дій – обирати навчальні матеріали, імпровізувати та експериментувати. Цю свободу дає новий закон «Про освіту». Міністерство освіти і науки пропонуватиме типові навчальні програми, проте будь-який учитель чи авторська група зможуть їх доповнювати або створювати свої. Учитель тепер обмежений лише Державним стандартом. У цьому документі окреслено результати: що мають знати та вміти учні, закінчивши певний етап навчання. Натомість, як дійти до цих результатів, учитель визначатиме сам.
Учитель, який отримав свободу навчати, має отримати й свободу навчатися. І ця свобода теж передбачена реформою. Половину обов’язкових годин підвищення кваліфікації вчитель зможе проходити не в Інститутах післядипломної педагогічної освіти –  а там, де обере сам. Є лише дві вимоги: за п’ять років підвищення кваліфікації має скласти 150 годин, і навчання має відбуватись щорічно.
  Зараз Міністерство освіти і науки розробляє процедуру, за якою бюджетні кошти, що виділяються на підвищення кваліфікації вчителів, можна було спрямовувати громадським та приватним організаціям.
   А щоб вмотивувати вчителів ще й фінансово, міністерство запровадить сертифікацію. Це добровільна перевірка, проходження якої надасть учителям 20% надбавку до посадового окладу та звільнить від атестації.
   Також, в рамках засідання, учасники мали змогу побувати на відкритому уроці у 8 класі з геометрії "Розв’язування прямокутних трикутників", вч. Шеверя М. Й. Марина Йосипівна намагалась продемонструвати сучасний, прикладний урок, щоб дати учням змогу зрозуміти важливість вивчення математики та її практичну роль в їх подальшому житті.
    Важливо також всім нам педагогам зрозуміти, що потрібно приділяти багато часу самоосвіті, щоб зацікавити сучасного учня та дати йому потрібні знання. Вчителів також мають навчати як правильно це робити, таке навчання очікує за декілька років і вчителів старшої школи. Але працювати по-новому, за можливості, потрібно вже зараз. Така наша професія, тому мусимо безперервно вчитись. Успіхів нам!
Катерина Лужецька,
голова активу РМО вчителів математики



  




 
  

 
 
 

  


 

Немає коментарів:

Дописати коментар