Вітаю всіх вчителів математики! У моєму блозі ви зможете знайти корисну інформацію для вас та вашої щоденної роботи. Надсилайте свої власні матеріали, розповідайте про події, які відбуваються у ваших школах і вони будуть опубліковані. Щоб отримати доступ до папок та файлів, зареєструйте, будь ласка, власний акаунт, або ввійдіть, якщо ви користувач Google. Сподіваюсь на підтримку, влучні коментарі та зауваження. Також для донатів на підтримку роботи автора, функціонування блогу та придбання власних розробок картка Приватбанку 5168 7456 7880 4755


пʼятниця, 31 серпня 2018 р.

Вітаю Вас, шановні колеги!

       Ось і промайнуло тепле літо, канікули, відпустка. А нас знову чекає робота та наші учні. Вірю, що все у вас добре і нехай буде так. Успіхів нам, терпіння, творчих злетів, а головне - здоров'я. Вдалого навчального року!!!

       Давайте повернемось, в першу чергу до календарно-тематичного планування. На серпневій нараді ми приймали рішення щодо планування у 10 класі. Вирішили, що не матимемо розділу "Повторення", тобто 7 резервних годин, які пропонуються у програмі, залишаємо на резерв. Але, складаючи планування, і, проаналізувавши детально теми, виявилось наступне. Всі теми є досить об'ємними по 17-18 год, а розділяти їх на дві тематичні (має бути дві контрольні роботи) майже не виходить. Тому забираємо по декілька годин з великої теми на резерв, а той, що пропонувався по програмі (7 год) залишаємо на тему "Повторення" з підсумковою контрольною роботою за рік. Прошу ознайомитись з варіантом календарно-тематичного планування на блозі і уважно все осмислити. 
    Звертаю увагу, що планування складене виключно за програмою. Поки немає підручників на 10 клас, не можемо деталізувати теми і маємо загальну назву теми. Наприклад, в темі "Функції..." продовжуємо звертати увагу на розв'язування рівнянь і нерівностей використовуючи властивості функцій, але окремим уроком виділяти цю тему немає змоги. В темі "Тригонометричні функції" одна з підтем звучить "Формули додавання для тригонометричних функцій та наслідки з них". Але тут даємо учням і формули подвоєного аргументу, і перетворення суми в добуток та навпаки. Просто дана програма не деталізує тематику, все вивчається в комплексі, бо є менше годин. 
       Прошу детально прочитати вимоги, прописані у програмі. Якщо є питання по 10 класу, то звертайтесь персонально. Дякую.

Немає коментарів:

Дописати коментар