Вітаю Вас, шановні колеги!
Ось і промайнуло тепле літо, канікули, відпустка. А нас знову чекає робота та наші учні. Вірю, що все у вас добре і нехай буде так. Успіхів нам, терпіння, творчих злетів, а головне - здоров'я. Вдалого навчального року!!!
Давайте повернемось, в першу чергу до календарно-тематичного планування. На серпневій нараді ми приймали рішення щодо планування у 10 класі. Вирішили, що не матимемо розділу "Повторення", тобто 7 резервних годин, які пропонуються у програмі, залишаємо на резерв. Але, складаючи планування, і, проаналізувавши детально теми, виявилось наступне. Всі теми є досить об'ємними по 17-18 год, а розділяти їх на дві тематичні (має бути дві контрольні роботи) майже не виходить. Тому забираємо по декілька годин з великої теми на резерв, а той, що пропонувався по програмі (7 год) залишаємо на тему "Повторення" з підсумковою контрольною роботою за рік. Прошу ознайомитись з варіантом календарно-тематичного планування на блозі і уважно все осмислити.
Звертаю увагу, що планування складене виключно за програмою. Поки немає підручників на 10 клас, не можемо деталізувати теми і маємо загальну назву теми. Наприклад, в темі "Функції..." продовжуємо звертати увагу на розв'язування рівнянь і нерівностей використовуючи властивості функцій, але окремим уроком виділяти цю тему немає змоги. В темі "Тригонометричні функції" одна з підтем звучить "Формули додавання для тригонометричних функцій та наслідки з них". Але тут даємо учням і формули подвоєного аргументу, і перетворення суми в добуток та навпаки. Просто дана програма не деталізує тематику, все вивчається в комплексі, бо є менше годин.
Прошу детально прочитати вимоги, прописані у програмі. Якщо є питання по 10 класу, то звертайтесь персонально. Дякую.
Звертаю увагу, що планування складене виключно за програмою. Поки немає підручників на 10 клас, не можемо деталізувати теми і маємо загальну назву теми. Наприклад, в темі "Функції..." продовжуємо звертати увагу на розв'язування рівнянь і нерівностей використовуючи властивості функцій, але окремим уроком виділяти цю тему немає змоги. В темі "Тригонометричні функції" одна з підтем звучить "Формули додавання для тригонометричних функцій та наслідки з них". Але тут даємо учням і формули подвоєного аргументу, і перетворення суми в добуток та навпаки. Просто дана програма не деталізує тематику, все вивчається в комплексі, бо є менше годин.
Прошу детально прочитати вимоги, прописані у програмі. Якщо є питання по 10 класу, то звертайтесь персонально. Дякую.
Немає коментарів:
Дописати коментар