Вітаю всіх вчителів математики! У моєму блозі ви зможете знайти корисну інформацію для вас та вашої щоденної роботи. Надсилайте свої власні матеріали, розповідайте про події, які відбуваються у ваших школах і вони будуть опубліковані. Щоб отримати доступ до папок та файлів, зареєструйте, будь ласка, власний акаунт, або ввійдіть, якщо ви користувач Google. Сподіваюсь на підтримку, влучні коментарі та зауваження. Також для донатів на підтримку роботи автора, функціонування блогу та придбання власних розробок картка Приватбанку 5168 7456 7880 4755


четвер, 28 лютого 2019 р.

Семінар відбувся!

       27 лютого 2019 року на базі Копашнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний бінарний семінар-практикум вчителів математики та фізики на тему: "Формування ключових компетенцій на уроках фізики та математики. Проблеми пов'язані з формуванням математичної компетентності учнів у процесі вивчення фізики. Сучасний урок в системі НУШ".
   Чому навчає сьогоднішня школа? На жаль, в час реформування школи, вчитель стикається з багатьма проблемами. З одного боку навчальні програми покликані на те, щоб сформувати в учнів життєві навички та компетенції, з іншого боку, на виході зі школи учню таких знань замало і, щоб скласти успішно ЗНО, учень повинен мати академічні знання і розв'язувати зовсім не життєві задачі, а ті, які не потрібні йому. Також невідповідність навчальних програм з математики та фізики приводить до того, що для засвоєння певних знань з фізики учні не володіють математичним апаратом для їх вивчення. Тому вчителі фізики спочатку пояснюють математику, а потім фізику. І таких прикладів безліч.
     Даний семінар дав змогу об'єднатись вчителям математики та фізики, щоб вони змогли поспілкуватись за круглим столом та обговорити проблеми викладання. Керівник РМО вчителів фізики Пасулька В. І. перерахував проблеми, ключові моменти, з якими стикаються фізики, наприклад: виразити змінну з рівняння, у якому декілька змінних, робота з степенями, запис числа в стандартному вигляді, поняття синуса, косинуса та тангенса, числа "пі" тощо. В свою чергу математики погодились, що дають дітям такі поняття, але більше часу приділяють на перетворення громіздких математичних виразів, забуваючи при цьому про найпростіше.
   Ще однією частиною семінару було питання про викладання фізики та математики в НУШ. Керівник РМО вчителів математики Шеверя М. Й. розповіла присутнім про новий закон Про освіту, про фінську систему освіту, про роботу вчителя в нових умовах нової школи. Зокрема сьогодні ставка робиться на інтегрування предметів, адже мало вчителю бути тільки математиком чи фізиком. Сам вчитель повинен мати багато компетенцій, бути високоерудованою людиною, щоб цікаво подати учням тему на уроці.
     Вчителька математики Молнар О. С. та фізики Данча С.В. цієї школи провели бінарний урок в 11 класі, на якому показали чудовий зв'язок цих двох дисциплін, їх важливість у житті людини та неможливість існування одна без одної. Всі присутні зауважили, що такі уроки є дуже цікавими, корисними, не нудними та захоплюючими для учнів. Проте, щоб провести такі уроки, вчителі повинні багато готуватись, змінити підхід до викладання, перелаштовуватись.
     Також цікавим для присутніх був позакласний захід з математики на тему: "Фрактали", який зі своїми учнями підготувала Молнар О. С.
     На згадку про семінар всі учасники отримали методичний посібник, який уклала методист РМК Шеверя М.Й. під назвою "Фізика чи математика? Хто кого?". Він допоможе вчителям математики та фізики глибше пізнати зв'язок між цими предметами, дослідити роль цих наук в історії людства.
   На завершення всі учасники мали змогу відвідати унікальний музей Івана Хланти школи  (майже єдиний в Закарпатті), в якому зібрана література письменників одного району. Учасники семінару вдячні юним екскурсоводам школи за змістовну розповідь. Також вдячність адміністрації та колективу школи за комфортне перебування.

Немає коментарів:

Дописати коментар