Вітаю всіх вчителів математики! У моєму блозі ви зможете знайти корисну інформацію для вас та вашої щоденної роботи. Надсилайте свої власні матеріали, розповідайте про події, які відбуваються у ваших школах і вони будуть опубліковані. Щоб отримати доступ до папок та файлів, зареєструйте, будь ласка, власний акаунт, або ввійдіть, якщо ви користувач Google. Сподіваюсь на підтримку, влучні коментарі та зауваження. Також для донатів на підтримку роботи автора, функціонування блогу та придбання власних розробок картка Приватбанку 5168 7456 7880 4755


вівторок, 28 квітня 2020 р.


Дівчатка здатні до математики не менше, ніж хлопчики: вчені розвінчали популярний міф

   Протягом десятиліть міф про те, що жінки перебувають у невигідному становищі порівняно з їх колегами-чоловіками в сфері науки, техніки і математики через біологічні недоліки в математичних здібностях, сприймався як факт. Дослідження, проведене в Університеті Карнегі-Меллона, показало, що мозок хлопчиків і дівчаток надзвичайно схожий. Насправді настільки схожі, що передбачуваної невідповідності між математичними здібностями хлопчиків і дівчаток не існує, пише StudyFinds
      Вчені відстежували і аналізували розвиток мозку дівчаток і хлопчиків і по суті не виявили відмінностей у функціях мозку або математичних здібностях між статями. 
    "Наука не узгоджується з народними віруваннями", - йдеться в заяві старшого автора Джесіки Кантлон, професора неврології розвитку в Дітріхском коледжі гуманітарних і соціальних наук. "Ми бачимо, що мозок дітей функціонує однаково, незалежно від їх статі, тому ми сподіваємося, що зможемо переглянути очікування того, чого діти можуть досягти в математиці". 
      Це перше дослідження, яке використало нейровізуалізацію для оцінки гендерних відмінностей в математичних здібностях. 
     Дослідницька група використовувала функціональні МРТ для аналізу мозкової активності у 104 (55 дівчаток, 49 хлопчиків) дітей у віці від 3 до 10 років, коли вони дивилися навчальне відео з елементарних математичних тем. Сканування мозку хлопчиків потім порівнювали зі скануванням мозку дівчаток, щоб виявити будь-які відмінності в тому, як їх мозок обробляв нову математичну інформацію. Зрілість мозку також була досліджена шляхом порівняння сканувань дітей з 63 дорослими, які дивилися ті ж відео. 
   Після численних статистичних порівнянь дослідники не виявили відмінностей у розвитку мозку у хлопчиків і дівчаток. Крім того, не було ніякої різниці в тому, як хлопчики і дівчатка обробляли математичну інформацію, і обидві статі були однаково залучені в освітнє відео. Нарешті, рівні зрілості мозку хлопчиків і дівчаток були статистично рівні порівняно з чоловіками і жінками в експериментальній групі для дорослих. 
   "Справа не тільки в тому, що хлопчики і дівчатка використовують математичну мережу однаково, а в тому, що схожість була очевидна у всьому мозку", - коментує автор Алісса Керсі. 
     На додаток до сканування головного мозку дослідники порівняли бали між хлопчиками і дівчатками за тестом ранньої математичної здатності, загального стандартизованого тесту для дітей у віці від трьох до восьми років. Знову ж таки, не було помітних відмінностей в математичних здібностях дівчаток і хлопчиків. 
      Кантлон і її команда вважають, що дівчата і молоді жінки систематично уникають кар'єри в сфері математики, і ця тривожна ідеологічна обробка зазвичай починається з самого раннього віку. Попереднє дослідження показало, що юнаків набагато частіше заохочують займатися діяльністю, стимулюючої критичне мислення, і багато вчителів очікують від хлопчиків кращих оцінок і підвищеної уваги на уроках математики.

Немає коментарів:

Дописати коментар